Diumenge 17 de novembre, un grup de la Colla de Senders varem anar a calmar la “ressaca” de l’ascensió al Mogorrita (del dia anterior), fent una visita turística als naixements del riu Tajo i del riu Cuervo. En aquest últim, contràriament a l’amenaça de pluja anunciada, vam tenir una grata sorpresa amb l’aparició d’un generós solet que va omplir de llum i color el paisatge, i ens va alegrar el passeig.

De camí a casa, varem “rematar la faena” en la recomanable Posada de Calomarde on dinarem una meravella de guisats i postres de molt alta categoría. Chapeau!

El domingo 17 de noviembre, un grupo de la Colla de Senders fuimos a calmar la “resaca” de la ascensión al Mogorrita (del día anterior), haciendo una visita turística a los nacimientos del rio Tajo y del rio Cuervo. En este último, contrariamente a la amenaza de lluvia anunciada, tuvimos una grata sorpresa con la aparición de un generoso solecito que llenó de luz y color el paisaje, y nos alegró el paseo.

De vuelta a casa, “rematamos la faena” en la recomendable Posada de Calomarde donde comimos una maravilla de guisos y postres de muy alta categoría. Chapeau!

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *